تور کامبوج | تور كامبوج بهار 1403 + قیمت
تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

کامبوج

24 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور کامبوج را برای سفر می‌پسندم؟

افرادی که به دنبال رمز و رازهای کشورهای آسیای شرقی هستند از تور کامبوج بسیار لذت خواهند برد. در تور کامبوج شما فرصت خواهید داشت که از بناهای تاریخی بسیار خاصی همچون بزرگ‌ترین بنای مذهبی دنیا «آنگکور وات»، یکی از عجیب‌ترین معابد به نام «بایون» و سواحل بسیار زیبای جنوبی کشور کامبوج که به بهشت آسیا معروف‌اند، دیدن کنید. جدای از این موارد آشنایی با مردم محلی کامبوج و سنن آنها و حتی سبک آشپزی خاص آنها به نام «خِمر» از جمله جاذبه‌هایی هستند که می‌توانند تور کامبوج را به توری جذاب برای شما بدل سازند. کامبوج، شکوه جنوب شرقی آسیا است و امکان ندارد دیدن آن برای شما جذاب نباشد.

کشور کامبوج کجاست؟

یکی از اولین سؤالاتی که به ذهن علاقه‌مندان به تور کامبوج می‌رسد این است که این کشور در کجا واقع شده است. کامبوج کشوری در جنوب شرقی آسیاست که در کنار لائوس و ویتنام، «ایندوچاینا» را تشکیل می‌دهد. کامبوج از سمت شمال و غرب با کشور تایلند و از سمت شرق با کشور ویتنام هم مرز است. فرهنگ کامبوج، فرهنگی متأثر از چین و هند است و ترکیبی از سنت و زندگی مدرن در این کشور دیده می‌شود. پایتخت کامبوج «پنوم پن» نام دارد که شهری مدرن و جذاب است. واحد پول مردم کامبوج «ریل» است و زبان رسمی آنها «خمر» می‌باشد.

 

پرواز با تور کامبوج چگونه انجام می‌شود؟

خطوط هوایی متعددی همچون الاتحاد، امارات، ترکیش، قطر و... پرواز به کامبوج را ارائه می‌دهند. تمام پروازهای کامبوج دارای یک یا دو توقف در کشورهای مختلف هستند و طول پرواز بستگی به نوع خط‌هوایی دارد؛ به طور مثال با هواپیمایی امارات این پرواز چیزی در حدود ۱۶ ساعت طول می‌کشد.

آیا تور کامبوج ویزا می‌خواهد؟

شما برای سفر با تور کامبوج نیاز به ویزای کامبوج یا ایندوچاینا خواهید داشت. اگر با تور کامبوج دالاهو سفر می‌کنید این آژانس امور مربوط به ویزا را برای شما انجام خواهد داد. شما کافی است اطلاعات موجود در صفحه «ویزای کامبوج (ایندوچاینا) با دالاهو» را مطالعه کنید تا در مورد مدارک موردنیاز بیشتر بدانید.

 

بهترین زمان سفر با تور کامبوج کی است؟

کامبوج آب‌وهوایی استوایی و مرطوب دارد و در واقع در بیشتر سال، هوای آن بارانی است. از اوایل اکتبر آب‌وهوا به‌مرور در این کشور به خشکی و گرما متمایل می‌شود و می‌توان گفت از اواسط نوامبر تا فوریه بهترین زمان سفر به این کشور است. تور کامبوج بیشتر در این بازه زمانی برگزار می‌شود.

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

جاذبه‌های تور کامبوج چیست؟

جاذبه‌های تور کامبوج بسیارند اما تعدادی از آنها در تور کامبوج باید حتماً در فهرست دیدنی‌ها قرار بگیرند. «سیِم ریپ» (Siem Reap) و معابد «آنگکور» (Angkor) از جمله اولین‌هایی هستند که با معماری خاص خود باید در طول سفر دیده شوند. پایتخت کامبوج نقطه دیدنی دیگر است که یک شهر رودخانه‌ای است و می‌تواند تصویری جدید از این نقطه آسیا در ذهن شما ثبت کند. سطح بالای این شهر و هتل‌های امروزی و در کنار آنها کافه‌های غیررسمی و غذاخوری‌های ساده ترکیبی جالب برای مسافران می‌سازند. استان «مُندالکری» نیز از جمله جاهای دیدنی دیگر است که شالیزارها، نخل‌ها و همچنین حیات‌وحش بکرش برای افراد اهل طبیعت بسیار دیدنی خواهند بود. اگر اهل استراحت در ساحل و تفریحات آن هستید سواحل جنوبی کشور کامبوج به شما پیشنهاد می‌شود.
مطلب کامبوج و دیدنی‌های آن می‌تواند بیشتر از جاذبه‌های این کشور به شما بگوید.

فستیوال‌ها و جشن‌های مهم تور کامبوج چه هستند؟

«جشنواره آب» یکی از مهم‌ترین فستیوال‌های کامبوج است که در ماه نوامبر و در مدتی بیش از سه روز در کنار رودخانه «تولن ساپ» در مقابل کاخ رویال در پنوم پن برگزار می‌شود. سبک آشپزی خمر یک فستیوال دیگر محسوب می‌شود که در سال نو و ماه اپریل برگزار می‌گردد و در آن می‌توانید غذاهای خوشمزه ملی کامبوج را امتحان کنید. در کامبوج فستیوال‌ها و جشن‌های مهم دیگری نیز وجود دارند و می‌توانید پیش از سفر خود با تور کامبوج برای آنها برنامه‌ریزی کنید.

 

شکم گردی و غذای تور کامبوج چگونه است؟

در تور کامبوج شما می‌توانید غذاهای بسیار رنگارنگ و هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. غذای ملی کامبوج «آموک» نام دارد که ترکیبی از ماهی پخته شده با علف لیمو، نارگیل و فلفل چیلی است. شما در کامبوج می‌توانید غذاهای دریایی متنوعی را مانند خرچنگ‌های منطقه «کِپ» با طعم فلفل کامپوت را نیز تجربه کنید. خوردن غذاهای خیابانی از جمله تجربه‌هایی هستند که در طول تور کامبوج می‌توانید به دست آورید. در این دکه‌های خیابانی همه نوع غذا از نودل یا فرنی برنج و جیرجیرک کبابی و عنکبوت‌های سرخ شده دیده می‌شوند که خوب شاید برای برخی از آنها مانند حشرات میل چندانی نداشته باشید!

 

نکات مهمی که پیش از سفر با تور کامبوج باید بدانید

- هنگام بازدید از مکان‌های گردشگری و در محیط‌های شلوغ حتماً مراقب وسیله‌های خود باشید.
- آب لوله‌کشی در کامبوج آشامیدنی نیست و حتماً باید از آب‌معدنی برای نوشیدن استفاده کنید.
- در کامبوج مراکز خرید متعددی وجود دارد که می‌توانید بسیاری از برندهای معروف و محلی را در آنها پیدا کنید.
- سوغاتی‌های کامبوج شامل ابریشم کامبوجی، چفیه کامبوجی، مجسمه‌های سنگی و چوبی هستند که می‌توانید آنها را برای عزیزانتان به سوغات بیاورید.

هزینه‌های جانبی در هنگام سفر به کامبوج

در کامبوج برای خوردن غذا در یک رستوران معمولی حدود ۵ تا ۷ دلار، برای نوشیدن یک فنجان کاپوچینو ۳ دلار و برای خرید یک بطری آب‌معدنی حدود یک دلار باید در نظر بگیرید. خرید بلیت یک‌طرفه حمل‌ونقل عمومی یک دلار هزینه دارد و طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به علاوه داده، حدود ۶ دلار می‌شود






بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

در حال حاضر تور کامبوج نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر